"נסכים לרישום איזורי אם יכלול את כולם כולל החסידים"

    דוד קורצוייל 5 Comment on "נסכים לרישום איזורי אם יכלול את כולם כולל החסידים"

    "נתחיל את תהליך השיבוץ מכיתה א', שכל הבנות באותו רחוב ילמדו יחד, כולל החסידים. הבעיות החינוכיות המורכבות מתחילות אצל הבנות רק בגיל ההתבגרות" • אבידן: "רבני יהדות התורה אינם מחייבים את ש"ס"

    אברהם רובינשטיין צילום: שוקי לרר
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר הודעתו של בית המשפט על הקמת רישום איזורי בעיר אלעד וקולות הזעקה מסיעת יהדות התורה עולה הערב אברהם רובינשטיין, מ"מ ראש עיריית בני ברק וממזכירי ועדת הרבנים לענייני חינוך למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן ואומר כי "גדולי התורה הביעו את דעתם נגד רישום איזורי. שייך לעשות רישום איזורי ובתנאי שזה יחול גם על החסידים".

    איך זה יעבוד?
    "נתחיל את תהליך השיבוץ מכיתה א', שכל הבנות באותו רחוב ילמדו יחד, כולל החסידים. הבעיות החינוכיות המורכבות מתחילות אצל הבנות רק בגיל ההתבגרות".

    לשידור עלה גם פעיל ש"ס יהודה אבידן שאמר כי "רבני יהדות התורה אינם מחייבים את ש"ס. החלטת ביהמ"ש אתמול יצרה הזדמנות נדירה לצאת עם רישום איזורי פרטני ברחבי הארץ. הרשם בכל עיר יקבע מיהם בתי הספר שימשיכו יחד מכיתה ח' לכיתה ט', ואין צורך בחוק".

    ואילו העיתונאי אריה ארליך תהה כי "מעניין שכל הבעיות החינוכיות מתרחשות דווקא אצל ספרדים.. רישום איזורי יפתור את הבעיה, זו הייתה עמדת ש"ס, כיום ש"ס שינתה את דעתה בעניין, מעניין למה…"



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      סוףסוף יש הבדל בין החסידים ללטאים: לדעת הלטאים החינוך מתחיל בגיל ההתבגרות, ולדעת החסידים החינוך הטהור מתחיל מגיל 0!!

      1. לא הבנת הבנת הנקרא פשוטה שכל ילד בא' מבין

        1. כנראה שאצלו החינוך התחיל באפס ומאז הוא לא המשיך לקבל חינוך…

        2. מזכיר וועדת הרבנים מגיב בצורה מוזרה וחסרת פרופורציות, הרי הוועדה משותקת! היא לא מתפקדת באמת,
          אין שום התקדמות בבלימת התערבות משרד החינוך בחינוך החרדי, ומההתבטאויות האחרונות של רובינשטיין הוא מגלה גם נסיגה בעמדה, ועל דעת עצמו.
          פתאום בנושא קבלת הבנות הספרדיות לסמינרים הוא מגלה אקטיביות, פתאום הערנות מתגלה במיטבה בחיוניות וחדוות יצירה, זאת למרות שהכרטיס כניסה העיקרי של משרד החינוך לבא ולהתערב בחינוך החרדי הוא דרך הנושא הזה של אפליות, שאין לחינוך החרדי תשובה מניחה את הדעת.
          אם כן, לא רק שמזכיר הוועדה לא עושה את המוטל עליו לבלימת ההתערבות של משרד החינוך, אלא פועל גם להיפך, וחבל מאוד!

    2. 4

      תגובה חזקה בהחלט. הרי הוא לא יסכים לזה גם אם החסידים ישתתפו, רק אם הוא ידרוש את זה בכל תוקף החסידים כבר לא יתנו לזה לעבור….